Thursday, November 22, 2012

عيد ميلادي ف ITI


عيد ميلادي تكاد تكون اهم مناسبه في السنه دا بس لو مكانتش هي موجوده لان وجودها خلي الموضوع ده في المرتبه التانيه, المهم انه لاول مره تقريبا ييجي متناسق كده نسخه طبق الاصل من البوم المشهود 23\11 و يوم جمعه احساس جامد جدا, المهم ان انا النهارده اخر الاسبوع و مفروض اخلص ITI  و اسافر السويس, مش عارف موضوع العيد ميلاد ده كنت مسقطه خالص و الناس عادي و انا اصلا مش مركز, في منتصف اليوم اخدنا بريك طويل علي غير العاده, و نازل انا و صحابي و الاقي نوبي بيحاول اختطافي من وسط الجمع اه نوبي ده صاحبي انتيخ و جاري, و بعد اغرائات سبتهم و مشيت معاه كان بيكلمني في موضوع حيوي و مهم جدا اه حاجه كده تمس الامن العام :D بس بقي يا سيدي و اثناء الحوار الشيق و عشان انا عارف ان نوبي مش بيحور ابدا شكيت فيه بس يعني افتكرت الموضوع عباره عن مقلب مش اكتر, و هنا ظهر جووووووو سديكي فا قلت حلو كده باظ المقلب و جو معايا حمايه يعني, و اتجهنا للوجهة المنشوده وصف المكان بس انه ورا مبني NTI يعني خفي بالنسبالي و انا جي من ITI , اول ما وصلنا مرحلة الدهشة او الغباء انا شايف برجوله و بلاليين و واضح انه احتفال قوم ايه بقي افكر هوا في ايه نحتفل بيه النهارده المهم مش عارف والله رغم اني مفروض يعني ذكي بس برضه مكتشفتش انه عيد ميلادي هو المقصود غير بعد ما الشباب شالوني و هيلاهوبا جنجام ستايل و هوب هوب شقلب و وصلت الارض سالما غانما لقيت الناس عاملينلي احتفال عظيم و تاعبين نفسهم, فاجئوني بقي بسؤال صعب قوي تتمني ايه قبل ما تطفي الشمع الافتراضي :D فا انا قولت شوية قلش كده بس فعلا اتمني ان احنا نفضل صحاب forever علشان انتو بجد صحاب جامدين جدا اه نسيت بقي الاهم التورته كانت تحفه و انا استفردت بالفواكه كلها فا الشخص الي اختار التورته انت فنان اه والله و هفضل ادعيلك كل ما افتكر التفاح الرهيييييييييييب ولا المانجايه بقي مش ممكن و شرايح الانناااااااااااااااااس يا خرابي و الله يا جدعان انا مش مفجوع بس انا ضعيف امام الحلويات ضعيف اوي اوي, و خلال مراسم ذبح التورته الي انا قمت بيها و كانت حسب الشرع طبعا انفردت بقطعه مهولة و بيبسي و طبعا للمزيد من البيبسي اتجهت للرجل المناسب هلالي دا مسئول البيبسي في ITI و بعد معارك مع ناير للفوز بقطعه من التورته الي استفرد بيها لم انل شيئا, الخلاصه انه كان يوم جامد و ناس جامدين و احب اقولهم ميرسي كتييييييييييييييييييييييييييييييير من هنا لبعد بكره و شكرا لكل الي اشترك في الايفنت ده و احب اهدي شكر خاص لماما ساميه و عمو حسن و خالو مدحت في البرازيل و جارتنا الست ام محسن :D



http://www.youtube.com/watch?v=wFh-rX_Sfhs

2 comments: